01 – En låt som går på repeat i dina högtalare just nu.

2011-07-31 @ 11:57:44


Lars Winnerbäck - För dig

När hösten kommer och tiden gått för fort 
När allt känns på rutin och redan gjort 
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort 
För dig, för dig för dig

Jag har nästan alltid ett par tre-fyra låtar som går på repeat hos mig sedan Spotify började kosta pengar för ett vettigt upplägg utan begränsningar, innan hade jag långa spellistor på repeat.. Men Winnerbäck är en artist (egentligen vill jag bara säga ett geni) som har många repeatvänliga låtar i mitt tycke. Jag tycker väldigt mycket om låtar som man kan känna igen sig i, relatera till. I det facket hör Lasse verkligen hemma. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback