Drömsovrummet

2011-11-24 @ 12:09:58

Jag har varit alldeles pippi på inredning de senaste dagarna, slukar kataloger helt och drömmer mig bort.. Det händer ju inte så mycket annat i min blogg just nu så jag tänke att jag kunde lägga upp ett sådanthär inlägg då, plus att jag själv då har något att titta tillbaks på (mitt minne är uruselt..). Så, det här ger vel en idé om hur jag vill att mitt drömsovrum ska se ut.. Allt kommer från IKEA den här gången, lättast så.

Det ser kanske vitt och tråkigt ut såhär men jag tänker att det blir lite varmare med valet av tapet (ljusa träpaneler på nedre halvan och sedan något blommönster i en rosa ton på den övre halvan) och golv (nåt fint träslag som inte är för ljust eller för mörkt), samt böcker, tavlor och dylikt. Ljusslingan i hörnet tänkte jag att man på något sätt kunde vira längs sängramen, högst upp.

Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback