Zzzzz

2011-10-07 @ 18:20:29

Bah. Det finns faktiskt en bra anledning till att jag knappt uppdaterat den senaste veckan. Jag har varit hur jäkla trött som helst, verkligen inte orkat göra någonting. Skolveckan har nog varit min minst produktiva vecka hittills och jag har försovit mig en gång (händer aldrig!). Nu i helgen skulle jag åkt på Grönt Forum som anordnas av Grön Ungdom, men det kände jag att det orkade jag verkligen inte med så jag stannar hemma och vilar upp mig istället. Jag vet inte om jag är och/eller har varit lite småsjuk men jag hoppas det går över snart :)

Ikväll blir det iallafall mys i tevesoffan, titta lite på Outsourced (♥), Idol och vad mer som nu kan tänkas visas ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback